Monday 16 January 2017

Forex Untung Atau Rugi

Beberapa tahun yang lalu saya mencoba commerce de forex. Pertama tama saya untung, saya lanjutkan négociation saya. Keuntungan dit un tidak saya ambil, maksudnya untuk saya tradingkan lagi. Keuntungan saya berlipat dari modal yang saya tanamkan. Akan tetapi, saya ingat betul waktu itu ketika krisis ekonomi melanda negara Yunani, trading forex saya hancur alias rugi. Kemudian saya berhenti bermain forex. Namun tiba tiba ada rasa rindu dan ingin mencoba lag keberuntungan saya di forex. Saya kembali bertransaksi lagi dan untung berlipat lagi. Mungkin karena lagi sial atau karena rejeki saya tidak di trading de forex, saya rugi lagi. Waktu itu karena negara Jepang terjadi gempa bumi yang sangat dahsyat dan terjadi Tsunami yang hebat. Négociation sayapun hancur lagi. Jadi itulah saya ambil kesimpulan kalau bertransaksi forex itu MERUGIKAN. Karena saya sudah mencobanya dan hasilnya seperti yang saya ceritakan di atas yang merupakan péngalaman saya dalam bertransaksi forex. Tapi dalam hati dit bertanya, apakah bertransaksi forex itu selalu rugi. Hati sayapun menjawab dan berkata 8220TIDAK8221. Sayapun tidak kapok dan bertransaksi lagi, karena saya mempunyai keyakinan bahwa MENGAPA DEMIKIAN Disini saya bukan mau menjual EBOOK atau apa sajalah agar kita tidak rugi dalam bertransaksi forex. Saya ambil kesimpulan bahwa saya MERUGI dalam bertransaksi forex karena saya TIDAK MAU RUGI. Mengapa demikian Forex Mudah Saya ingin berkongsi pengalaman dan rahsia bagaimana seorang pelabur forex yang baru nak bermula untuk tidak rugi duit dan masa didalam pelaburan forex. Setiap orang mahukan kekayaan dan mahukan pendapatan yang pasif (berterusan) tetapi yang selalu masculin halangan ialah modal. Ilmu dan pengetahuan. Banyak pelabur forex, yang baru, mengambil, masa, und, belajar, selok, perdon, matawang, forex, dan, belang, wang, ringgit, untuk, ilmu, itu. Pelabur forex yang mempunyai modale kecil selalu terpedaya dengan janji yang diberikan oleh mereka yang sudah berjaya. Janji keuntungan yang berlipat kali ganda hanya wujud jika kita mémpunyai modal yang besar. Masa juga memainkan peranan utama kerana kita perlu memantau harga matwang yang turun dan naik untuk memastikan kita jual atau beli de waktu yang tepat demi-mengaut keuntungan. Pelbagai plate-forme digunakan untuk trading didalam forex tapi adakah plate-forme ini berksan tanpa péngawasan kita Disini saya mahu berkongsi pérsian yang yi thaïlandais berksan untuk pelabur forex bermodalkan kecil atau besar. Perisian ini sudah terbukti dan mampu membantouk pelabur forex TETAPI siapa yang sanggup berbelanja hingga US $ 199 Ajouter au panier Ajouter à ma liste d'envies Ajouter au comparateur Ajouter à ma liste d'envies Ajouter au comparateur Ajouter à ma liste d'envies Ajouter au comparateur Pseudonyme: À partir de USD99 à partir de RM325. Diskaun 50 dari harga asal Penhantaran melalui pos atau en ligne Terma pembayaran COD envoyer un courriel saya salinan bank in slip. Kalau saya yang bermodalcan kecil mampu mengelakkan kerugian dan mengaut keuntungan yang stabil, kenapa anda tidak boleh


No comments:

Post a Comment